LUPTATORULE IN LUMINA LUPTA S-A INCHEIAT! …

templieri-cover-inside160hascendingrose.jpg

 

 

 

 

 

LUPTATORULE  IN  LUMINA  LUPTA  S-A INCHEIAT !…

 

 

Te salut Luptatorule in Lumina, lumina ta imi invaluie placut atomii…
Esti atat de frumos, stralucesti atat de mult in tine si acest lucru imi picura inima de bucurie…
Ne-am reintalnit din nou dupa eoni stelari, o lunga si scurta revedere, dupa intersectari, cautari multidimensionale ce definesc in final calatoria sufletelor…
Inima mea plange de bucurie ca te am in fata mea, dar tu inca nu ma recunosti, esti inca invaluit de negura uitarii…
Inca nu stii cine esti Tu, cine sunt Eu, ma simti, dar inca nu ma percepi, ma privesti dar inca nu ma vezi, ma asculti dar inca nu ma auzi, ma atingi usor dar inca nu ma primesti, inima ta are stropi de gheata…
Tu vrei sa te lupti, sa ai dreptate, sa judeci si sa cuceresti prin sabia dreptatii oarbe, egoul tau inca isi doreste confortul manipularii subtile…
Iti este frica de frica, si ranile din suflet inca dor si striga dureros in tine, inca te zbati in cucerire, in ridicarea din abis…
Si durerea ta loveste in durerea mea, ma frange, ma indoaie in durerea mea…
Si neincrederea ta ma orbeste, aroganta ta de biruitor ma striveste in aroganta mea, setea ta de a avea mereu dreptate ma secatuieste in marginirea mea..
Opreste lupta Ta cu lupta Mea, depune armele zgomotoase ale dreptatii tale reci si hai sa ne iubim o vesnicie, si sa nastem impreuna stele zglobii…
Sabia Ta straveche de Lumina este atat de grea, atat de obosita dupa eoni de supunere si atat de depasita de durere, invechita de suferinta lumii..
Luptatorule nu te mai juca de-a karma in dualitate, arunca sabia arogantei atotstiutoare si simte-o pe Mama Pamant sub picioarele tale…
Lupta s-a terminat, priveste in inima Ta si o sa vezi ca asa este, maretia victoriei este inlocuita de maretia iertarii tale…
Stiu, este mai usor sa lupti cu morile de vant decat sa te ierti pe tine, si totusi victoria apartine doar iertarii tale…
Batalia finala se da in tine, in noi toti. Armele fals stralucitoare ale egoului inca mai striga prin venele tale, este mai usor sa lovesti (oare?), dar mai greu sa ierti…
Este mai simplu sa judeci pe altul si sa dai sentinte seci, dar iti este mai greu sa te privesti dincolo de multitudinea de masti…
Dragul meu Luptator a sosi timpul capitularii in tine, clipa in care trebuie sa predai armele mintii tale iscoditoare, inimii tale sacre.
Lupta dintre noi s-a terminat, am facut dragoste si ne-am lovit de atatea ori pana acum pe crucea afirmarii si a concurentei oarbe…
Priveste in inima Ta, primeste-ma in inima ta, si vei incepe sa ma vezi, o sa ma vezi cum plang de dor de Tine, cat de mult te iubesc…
Razboiul galactic al puterilor s-a terminat, de aceea ne-am dat intalnire acum, la capatul galaxiei, pentru a ne recunoaste si a sarbatori maretia din noi, inlocuind armele puterii cotropitoare cu palmele vindecatoare ale inimii sacre.
Lupta s-a incheiat Luptatorule, opreste-te din ceea ce faci acum si simte asta, in toate celulele tale!…
Ingenunchez cu iubire in fata Ta, pentru ca doar in iubire imi regasesc smerenia sufletului candva pierduta, sunt acum la picioarele tale pe care le sarut si plang ca lacrimile mele sa te cuprinda si sa topeasca gheata inimii tale… a sosit clipa impacarii incremenita in eternitate…
Si totusi sabia ta inca se afla deasupra mea, inca te indoiesti de magie, de bucuria sufletului, sabia inca o agiti deasupra mea…
Ma doare, Sine, cat ma doare, nehotararea ta, inca ma lovesti in indecizia mea, fiecare atom tipa de durere si parca nu mai reusesc sa transmut aceasta avalansa de durere…
Nu vezi cat ma doare Fratele meu?.. opreste lupta dragul meu, am fost doar studenti la aceeasi Scoala a Vietii, amandoi!…
Lupta s-a terminat, marete Luptator!
Nu ma mai lovi, nu ma mai lovi iubirea mea, opreste-te acum si primeste iubirea mea, iubirea ta, e simplu doar opreste-te din cautari, atat…
Stiu, este mai usor sa lovesti, sa te lupti, sa te cauti prin dimensiuni mai reci, sa arunci durerea ta peste a mea..
Durerea ta imi aminteste de a mea, durerea ta este a mea, a tuturora…
Dar de ce atata suferinta, frica, Luptatorule? Dezbinarea doare cel mai tare, asa ca unde te duci? Unde vrei sa mai ajungi?.. Doar alege, pune intentia divina in tine si opreste clipa, lupta dintre noi.
Iti este greu? Doar priveste la picioarele tale si o sa ma vezi cum le sarut smerit si renascut in explozia de iubire a Universului Cel mereu tacut…
Acum ma vezi? Ma simti? Ma ierti? Ma iubesti?..
Lupta s-a terminat Luptatorule in Lumina, ai castigat, am castigat iubire, capituland in fata eternitatii…
O sa ma mai lovesti Luptatorule? ..Te incalzesc cu lacrimile mele de bucurie, le simti?..
Cat de mult te iubesc, plang si rad in mine, celebrand reintalnirea noastra sacra intr-un Nou Inceput…
Am murit de atatea ori in noi, cautand un strop de iubire, care de fapt era in noi, atatea trupuri risipite in numele iubirii…
iti mai este frica Luptatorule?.. Acum vei transmuta sabia ta, cea obosita de atat de multe sentinte invechite, in iubire cristica?…
Da, stiu, sabia ta nu mai exista, simt asta in inima mea, s-a dizolvat acum cand ti-ai deschis bratele tale puternice si m-ai ridicat, m-ai imbratisat cu atata dor, si ochii nostri s-au regasit dupa atatia eoni in iubirea infinita…
Ce ochi frumosi ai Luptatorule, ma tulbura, ma umple de Lumina!
Si Doamne, cat ne iubim, cat de mult ne strangem in brate, martor ne este doar Universul nemarginit, tine-ma strans in brate o eternitate, curajosule Luptator in Iubire!
Ne asteapta o noua poveste frumoasa, care incepe doar prin vindecare, iertare si compasiune, te iubesc marete ”Luptator ” in Iubire!…

Pentru acei care se trezesc si se daruie necontenit Iubirii neconditionate,
ARETYA

excalibur1vb91

 

~ de aretya pe Ianuarie 27, 2015.

2 Răspunsuri to “LUPTATORULE IN LUMINA LUPTA S-A INCHEIAT! …”

  1. SUPERB!

Lasă un răspuns

 
