SPIRIT IN CRACIUN, CRACIUN IN SPIRIT!…

SPIRIT IN CRACIUN, CRACIUN IN SPIRIT

Energia Solstitiului de Iarna si a Lunii Noi din decembrie 2011, foarte bogata in fotoni de transmutare alchimica ne re-amin-t-este ca suntem copiii etern jucausi ai Sinelui Divin, spirite individualizate si iubitoare…

Sosirea lui  Mos Om Craciun nu este altceva decat sosirea Sinelor Divine in inimile noastre, dupa eoni de incercari, transformari, iluminari si incorporari de infinite coduri ancestrale.

A SOSIT CLIPA  REUNIFICARII, a contopirii noastre cu Sinele noastre Divine. Aceasta este adevarata Sarbatoare a  Craciunului, acesta e Craciunul. Aceasta este a doua venire a lui Iisus Cristos : activarea inimii sacre in fiecare dintre noi, curgerea in noi si din noi a iubirii pure, neconditionate, a iubirii cristice.

Am fost perseverenti,  cu vointa de cristal si cu credinta vie in suflete ?

Am iertat, ne-am iertat umbrele din noi ?

Am multumit tuturor fiintelor de lumina, fratilor si surorilor noastre de pe Geea, din Univers ?

Ne-am multumit si iubit clipa de clipa, pentru maretia ascunsa si acum revelata, din noi ?

Ne-am eliberat de indoieli si judecati, dorinte amagitoare ?

Ne-am acceptat in totalitate , asa cum Suntem in realitate, cine Suntem noi cu Adevarat ?

Atunci miracolul se va produce, s-a produs, este aici…

Sinele Inalt Craciun este aici si acum…

Asa s-a facut Lumina…

Si ne-am aprins in milioane de scantei,

Ne-am imbratisat strans in eoni si laseri fotoni,

Interconexiunea s-a infaptuit,

Reuniunea a sosit in caleasca de clestar…

Ne respiram in iubire,

Ne imbratisam in taceri ametitoare…

SUNTEM  ACASA,

SUNTEM  LUMINA,

SUNTEM  IUBIRE NECONDITIONATA,

SUNTEM  ACUM SI AICI,

SUNTEM  INIMA CREATIEI,

SUNTEM…

NESHAMAH, NESHAMAH, NESHAMAH!

EHYEH ASHER EHYEM!

NAMASTE

ARETYA

~ de aretya pe Decembrie 24, 2011.

Un răspuns to “SPIRIT IN CRACIUN, CRACIUN IN SPIRIT!…”


  1. MUZICA SINELOR DIVINE…

Lasă un răspuns

 
