MOARTEA CLINICA – REVELATIA DIVINA – UN RESTART DESTIN

passageway_williams

Urmarind o emisiune despre moartea clinica de pe un post tv., renumit de ezoterism, am realizat ca pot descrie si eu aceasta originala experienta, in felul meu, dintr-o alta dimensiune spirituala..

Nu am vorbit des in viata mea de aceasta experienta metafizica, deoarece subconstientul meu a hotarat asta, transmitandu-mi semnale mai mult sau mai putin clare, simtind ca trebuie sa fiu discreta, asa, fara explicatii logice…. de ce?!…

Am intuit, ca ceea ce mi s-a intamplat cu multi ani in urma, si anume experienta mortii clinice, a fost strict personal, numai pentru intelesul si folosul meu, de aceea greu de explicat si de povestit altora.

Ceea ce s-a intamplat atunci, nu a fost un mesaj de importanta generala, ceva de transmis pentru ceilalti, a fost trairea mea, experienta mea, intalnirea mea cu destinul meu, fata in fata, atat…

multi ani, nici eu nu am realizat maretia acelor clipe pt. mine, ceea ce poate insemna moartea clinica in viata unui om, constientizam doar ca purtam ceva Divin in Mine, intr-un mod mult mai evident …

Consider ca ceea ce am trait este un dar divin, si fiind, un dar divin nu vreau sa il risipesc, sa il impart in vorbe, poate fara sens.

Din cei ce au trecut prin poarta de Dincolo sau mai exact spus cei care s-au oprit Acolo, accesul lor fiind „respins „ si intorsi din portal aici, fiecare povesteste prin prisma sa, aceasta vizita surpriza : Acasa.

Unii se intorc cu mesaje pt. ceilalti, altii nu, doar cu mesaje personale, ca in cazul meu.

Unii revin cu imagini minunate de dincolo, altii cu trairi codificate, dar tot minunate, ca in cazul meu.

Fiind un dar Divin primesti un cod nou de viata, prin care poti descifra mai usor destinul ales.

Te simti de parca Adn -ul a fost rescris, a fost modificat, dar in ce mod , nu stiu sa va spun…

Cert, este ca devii un alt Om, dupa ce ajungi la Portalul de Lumina, te intorci hotarat, cu o vointa noua, o alta memorie, cu o inspiratie inalta si cu o credinta puternica in viata.

Eu una, nu m-am recunoscut, priveam uimita cum parca Cineva actiona din mine, gandea din mine, simtea in mine, in moduri total diferite, de cum am fost.. eram Altcineva in mine!..

 Cauza acestei experiente strict spirituale o poate cunoaste doar cel care o traieste la propriu, cand se trezeste din nou la viata, in a 3 a dimensiune a planului fizic, el va stii de ce si pentru ce, s-a intamplat, in functie de nivelul sau de constiinta …

Este o revelatie a lui Eu Sunt, o readucere aminte, un bonus Divin, care te repune pe drumul destinului, un restart dat vietii blocate in plan fizic.

Eu, eram inlantuita in suferinte pe care nu le mai puteam duce, era mai mult decat puteam duce pe umeri, eram blocata si a trebuit sa fiu „restartata” pentru a-mi continua calea.

O parte din memoria anterioara acestei experiente este blocata.

Dupa ce esti salvata si repusa pe orbita destinului, apar insa responsabilitati noi, pe masura darului primit.

Stiu ca adevarul este piatra de hotar si Lumina care ma ghideaza scoate tot ceea ce este impur la suprafata, modelandu-ma, reinvatandu-ma ce este iubirea, compasiunea, bunatatea….

Greselile sunt contorizate diferit acum, cerintele sunt mult mai exigente, distanta Cauza – Efect se micsoreaza, primesti, ceea ce ai mentalizat mult mai repede, primesti un raspuns conform gandurilor, cuvintelor, actiunilor tale, bine sau rau, in scurt timp ….

Devine transparent scopul reincarnarii, importanta evolutiei spiritului in planul fizic, prin expansiunea Constiintei Universale in Constiinta de Sine, apoi din nou, in Constiinta Universala.

Suntem cristale, atomi de carbon si iar cristale, ne inaltam si coboram din Unul in Noi si iarasi Noi in Unul.

Chiar daca nu sunt constienta mereu de calea mea si ma abat din drum, Cineva ma repune mereu pe orbita cuantica, dupa mustrarea cuvenita…

Sunt momente in care sunt pusa sa realizez ceva in social, dar sunt si momente, in care sunt izolata de toate, pentru a ma regasi pe Mine.

Am vrut sa va spun ca, din punctul meu de vedere, moartea clinica este un restart dat vietii, prin care poti sa iti duci la capat destinul ales, din Lumina, in o existenta in plan fizic.

Si pentru aceasta noua sansa divina Ii multumesc Lui Dumnezeu Tata – Mama!

| A Ta este Imparatia – MetaUniversul, Puterea – Energia si Slava – Informatia!

NAMASTE!

278804365

~ prin aretya pe noiembrie 8, 2009.

6 Răspunsuri to “MOARTEA CLINICA – REVELATIA DIVINA – UN RESTART DESTIN”

  1. Ceea ce descrieti dumneavoastra aici seamana cu o calatorie astrala in care ati primit semnale de dincolo, din lumea nevazuta, spirituala.Din tot ezoterismul care l-am studiat eu pana in prezent, reiese ca atunci cand suntem in starea beta noi defapt calatorim in astral fara sa constientizam acest lucru, iar somnul la randul lui(conform medicilor) este ca o moarte clinica.
    Pana acum nu am avut o experienta de calatorie astrala si nu stiu daca sunt pregatit pentru asa ceva, dar cu timpul sper sa reusesc.

    Pace, Lumina si Iubire!

    • cu siguranta a fost o calatorie in astral, ceea ce facem noi in fiecare noapte, calatorim in astral,dar nu constientizam de fiecare data, pe unde am fost….
      iti doresc din toata inima sa incepi sa constientizezi experientele astrale din astralul superior, cele pline de Lumina si Iubire!
      multumesc,

      NAMASTE!

  2. Dumnezeu te iubeste la fel de mult pe cat ii iubeste pe Iisus ,Krishna si alti mari Maestri .Tu Aretya esti o picatura din acelasi ocean al Spiritului .Ptr.ca oceanul este alcatuit din toate picaturile .Tu esti o parte din Dumnezeu.Aceasta importanta ti-a fost data de insusi Dumnezeu .Tu esti a lui.Valul trebuie sa realizeze ca realitatea sa,numai ca val ,este temporara.El poate aparea inca o data si inca una sub forma altor valuri ,dar la sfarsit trebuie sa realizeze ,ca realitatea sa nu este separarea sa ca val ,ci in oceanul din care el este numai o manifestare.Realizarea indentitatii sale adevarate cere contopirea cu Oceanul ,devenind una cu el.Divinitatea din mine recunoaste Divinitatea din tine.

    • DIVINITATEA DIN MINE SALUTA DIVINITATEA DIN TINE!
      MULTUMESC DIN INIMA, IUBITE VAL….EXISTA UN OCEAN DE INIMI, MA BUCUR CA EXISTI, CA EXIST, CA EXISTAM CU TOTII!…
      NAMASTE!

  3. Va iubesc pentru ca existati, multumesc divinului din voi pentru ceea ce daruiti!

  4. Intr-adevar sunt coplesit sa aflu cati oameni si cu cata sensibilitate I-l cuprindeti pe Iisus si crestinatatea . Am avut si eu o experienta supranormala si zic asa pt ca nu am plecat din corpul meu am plecat cu el cu tot intr-o alta dimensiune unde m-am intalnit cu Mantuitorul care prin revelatia pe care mi-a facut-o am reusit ca in viata reala sa o ajut pe mama sa treaca printr-o operatie vitala si ft grea poate care ar fi fost fatala daca nu reuseam sa-i insuflu ceea ce mie mi-a dezvaluit Iisus . De atunci Ii simt mereu prezenta in viata mea atunci cand am mai mare nevoie de El … Aveti incredere in El pt ca niciodata nu va v-a dezamagi

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 384 other followers

