„MANUSCRISUL MARIEI MAGDALENA”….

 

christDiosaIsis

I

 

„Am fost crescuta cu intelegerea magicului. Tatal meu era din Mesopotamia si mama mea, din Egipt. Inainte de a fi nascuta, ea s-a rugat lui Isis sa o binecuvanteze cu un copil. Eu sunt acel copil. Si am fost cunoscuta ca Maria Magdalena.

Cand am avut 12 ani, am fost trimisa sa studiez cu o sora secreta a Initiatilor, sub aripile lui Isis. Am fost antrenata in secretele Egiptului, Alchimia lui Horus si cultul Magiei sexuale al lui Isis. Cand l-am intalnit pe cel ce-l numiti Isus trecusem toate initierile mele. M-am pregatit pentru intalnirea cu El la rau.

Evangheliile au povestit despre mine ca o prostituata, pentru ca toate Initiatele din ordinul meu purtau o bratara de aur, in forma de sarpe, si era cunoscut, ca noi practicam magia sexuala, iar in ochii evreilor noi eram prostituate.

Cand l-am vazut pe Isus si ochii nostri s-au intalnit am inteles ca Noi am fost destinati Unul pentru Celalalt.

Ceea ce am de gand sa povestesc nu a fost cunoscut, cu exceptia celor care erau cu mine. Multe legende exista cu privire la ceea ce s-a intamplat. Dar pentru mine este o poveste a celei mai profunde iubiri. Acel Isus a avut o viziune a lumii ce nu m-a atins ( nu a avut legatura cu mine). Povestea mea este o poveste de Iubire.

Multi oameni l-au urmat pe Isus si oportunitatile pentru Noi de a fi impreuna, singuri, erau foarte putine. Nu a fost scris in Evanghelii, pentru ca nimeni nu a cunoscut, doar cei apropiati de noi. Inainte ca Isus sa mearga in Gradina Ghetsimani, noi am conceput un copil, si numele ei a fost Sar’h…. 

III

Mi-am inceput povestea la rau, pentru ca, in multe feluri atunci este cand viata mea a inceput cu Adevarat. Toti acei ani dinainte au fost pregatirea pentru aceasta intalnire.

In acea dimineata am stiut ca, ceva era agitat, nelinistit, un fel de emotie – un fior in brate si picioare – chiar si inainte de a-L intalni. Eram deja la rau, cand El a sosit. Mi-am scufundat deja ulciorul pe deasupra manerului si El m-a ajutat sa il pun drept. Unii apostoli care mi-au vazut bratara sarpe si au presupus ca sunt o prostituata, erau ingroziti ca Maestrul v-a ajuta o astfel de persoana.

Dar asta nu m-a atins. Eram intr-o alta lume, transportata de ochii lui Isus. Cand ochii nostri s-au atins a fost ca si cum as fi privit in toata Eternitatea si stiam ca El era cel pentru care fusesem pregatita si la fel, si El.

Am continuat la marginea celor care iL urmau si serile incercam sa fim impreuna, nu in fiecare seara, pentru ca era permanent cautat.

Eu, care am fost antrenata in Alchimia lui Horus si Sexul Magic al lui Isis eram considerata a fi foarte avansata de invatatorii mei, totusi prima data in bratele Lui Isus am fost o femeie ce tremura, si a trebuit sa ma lupt sa gasesc acea cale centrala prin dorinta mea, spre cel mai inalt tron, pentru ca acesta era antrenamentul meu.

Isus si eu, folosind tehnicile in care am fost antrenata si la fel de bine metodele pe care El le-a invatat in Egipt, am fost in masura sa incarcam Ka-ul Lui, corpul Lui energetic cu mai multa lumina si mai multa forta, astfel incat El a putut sa lucreze mai usor cu cei care au venit dupa El. Si asa a fost.

Si inca gasesc ironic faptul ca Evangheliile povestesc despre faptul ca eu am fost la izvor cand Isus a sosit; dar acele nopti cand Isus si eu am fost singuri, a venit la izvorul meu, pentru a atrage de la mine puterile lui Isis, pentru a se zidi si intari pe Sine insusi.

 IV

 

Inima mea tremura, cand repovestesc povestea de parca ar fi fost ieri. Acea prima noapte cu Isus este intiparita in mintea mea la fel de clar, ca si cerul peste Ierusalim…

Dupa ce am fost capabila sa trec peste dorintele mele ca femeie si am urcat pe calea alchimiei spirituale in care am fost antrenata, am putut vedea forma spiritului lui Isus, deja luminoasa, deja stralucitoare cu Lumina.

Un porumbel era deasupra capului sau, raze aurii de lumina curgand din El. Pecetile lui Solomon, Hator, Isis, Anubis, si Osiris erau in forma spiritului Sau. Erau semnele ca El trecuse prin aceste initieri. Erau si alte simboluri pe care nu le-am inteles, pentru ca erau din culturi despre care nu aveam cunostinta sau nu fusesem invatata despre ele, dar cu privire la pecetile egiptene pe care eu le stiam, El a fost pe calea Marelui Zeu Horus.

Dar inca nu trecuse prin Initierea mortii sale si stiam in inima mea tremuranda, ca de aceea fusesem atrasa spre El la acel moment – pentru a-i fortifica Sufletul cu puterile lui Isis si ale Mamei Cosmice, astfel incat El sa poata trece prin portalul intunecat si sa ajunga la Horus.

Noaptea, dupa ce am facut dragoste si am condus si contopit corpurile noastre spirituale, Amandoi, actiunea alchimiei incepand intre Noi doi, Isus a alunecat in somn. Cum iL tineam in bratele mele, am simtit o framantare in mine, o dorinta de a-L proteja, de a fi tot timpul cu El, si, intelegerea, ca o muchie a unui cutit rece, ca vom fi despartiti de forte mai mari decat dorinta mea….”

  

Fragmente din Manuscrisul Mariei-Magdalena, de Tom Kenyon si Judi Sion,

traducerea de Anca Stanese, Lucrator in Lumina…

 

 Consider ca cea mai mare poveste de dragoste care a existat pe acest pamant este povestea de Iubire dintre Isus si Maria Magdalena, o poveste uimitoare, magica, nemuritoare, de o puritate si stralucire spirituala, nicicand, intalnite pe acest taram fizic…

 Slaviti sa fie, in vecii vecilor, Amin!

Namaste!..

~ de aretya pe Octombrie 20, 2009.

Un răspuns to “„MANUSCRISUL MARIEI MAGDALENA”….”

  1. si de ce nu???

Lasă un răspuns

 
